Berepülés előtti súly- és súlypontmérés

Berepülés előtti súly- és súlypontmérés

Hosszú idő telt el és rengeteg munkát is végeztünk el azóta, hogy legutóbb hírt adtunk magunkról.

A Levente II. elkészült, és felkészítettük a berepülésre. Jelenleg a hatósági berepülési engedély megkéréséhez szükséges tetemes mennyiségű dokumentáció véglegesítésén dolgozunk, és néhány héten belül az anyagok beadásával meg fogjuk kérni a Permit to Fly-t.

Elvégeztük a végső súly- és súlypontmérést is:

Az általunk épített repülőgép egy vagy két személlyel korlátozott műrepülésre és utazórepülésre (4-es terhelési többes mellett) megengedhető maximális felszállótömegét 787 kg-ban állapítjuk meg, mely a gyártó által megadott 750 kg-os tömeghez képest kevesebb, mint 5%-os, és a szilárdsági előírások (BVF) szerint is megengedett többletet mutat.

Egy személlyel történő korlátlan műrepülés esetén a maximális megengedett felszállótömeg: 670 kg

Egyszerűen fogalmazva csak 37 kg-mal vagyunk nehezebbek, és ez nagy eredmény!

Szerző: | 2018-07-20T00:17:31+00:00 2018. 07. 19.|0 hozzászólás

A szerzőről:

A Levente II. építése mellett a projekt szervezésével, koordinálásával, finanszírozásával foglalkozom. Részt vettem a repülőgép műszaki rajzdokumentációjának elkészítésében, 3d-s modellezésében és virtuális összeállításában. Szerzője és kiadója vagyok a PPL kézikönyv – A repülőgép-vezetés elmélete című tankönyvnek, mely könyv alapján történik a magánpilóta tanfolyamok elméleti képzése.